poniedziałek, 5 stycznia 2015

#46-Anita Włodarczyk

Hej!
Dzisiaj nie skoczek, bo jak bym tak często dodawała własnie skoczków to szybko by mi się skończyli. Właściwie to trochę żałuję, że od początku nie założyłam bloga tylko ze skoczkami. Ale nie ma co się przejmować. Dzisiaj mam wam do pokazania autograf naszej polskiej lekkoatletki w kategorii rzutu młotem. Panią Anitę chyba każdy kojarzy. Myślę, że jednym z jej największych sukcesów jest pobicie rekordu świata. Posiadam od niej tylko jeden autograf i w sumie to myślę, że to mi wystarczy. Pewnie już zdążyliście się przekonać, że przede wszystkim zależy mi na autografach skoczków, kartach fischer i ewentualnie piłkarzach. Niestety, nie byłam w gronie tych szczęściarzy, którzy zdążyli napisać do Pani Anity przez formularz kontaktowy. A właściwie to byłam, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Teraz swoje prośby należy kierować pod adres:
Anita Włodarczyk
RKS SKRA Warszawa
ul. Wawelska 5 
02-034 Warszawa
Bardzo wam polecam napisanie listu, koszta nie są wielkie, a autograf bezcenny :)

-aktualizacja w dziale wymiana, zapraszam :)



11 komentarzy: