środa, 13 sierpnia 2014

#21- Martin Koch

Hej!
Pogoda znów taka smutna, aż nie chce się nic robić ;c Dzisiaj postanowiłam pokazać wam autograf od skoczka, który ostatnio zakończył karierę, a mianowicie od Martina Kocha. Darzę go wielką sympatią, mimo, że nigdy nie miałam okazać spotkać go na żywo. Dodatkowo, ten austriacki skoczek ma bardzo dużo sukcesów. Obecnie posiadam jedynie jeden jego autograf, ale myślę, że w najbliższym czasie będę starać się o kolejną kartę, tym razem tą "Fischerową". Podpis, który wam przestawiam ma wymiary większe, niż standardowo, karta jest podłużna, ale warta zdobycia, gdyż jest naprawdę śliczna. a zdobyłam ją wysyłając list, wraz z kopertą zwrotną, bez IRC na adres AZN :

Österreichische Skiverband
Olympiastraße 10
6020 Innsbruck
Austria
-Był ktoś kiedyś na PŚ w Wiśle lub Zakopanem? 
Proszę o odpowiedź w komentarzu lub na email: patrycja238@poczta.fm . Zapraszam także do zakładki
wymiana.

Wypchanych ;*



22.03.15


29.06.2015



10 komentarzy:

  1. Dostałam odpowiedź od AZN, właśnie dzisiaj :)
    A mam pytanie dawno wysyłałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie aż tak dawno bo pierwszy list ok. 3 tygodnie temu, ale jestem przyzwyczajona do kilku dni :) Tydzień temu wysłałam kolejny i mam nadzieję, że przyjdzie :)

      Usuń
  2. Gratuluję :) ja czekam na odpowiedź od AZN już jakieś 3 tygodnie, ostatnio odpisali mi po tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej zimy byłam po raz pierwszy na PŚ w Zakopanem :)
    To tak a propos pytania z notki.

    Świetny blog, gratuluję wielu wspaniałych grafów. Widzę, że przeważają wśród nich podpisy skoczków. Sama również zbieram autografy i autografy skoczków są dla mnie również są najbardziej cenne.
    Pozdrawiam; Ola.

    OdpowiedzUsuń