wtorek, 19 sierpnia 2014

#26- Grzegorz Miętus

Hej!
Co tam u was w skrzynce? :) U mnie 4 listy, w tym jeden z konkursu i jeden o którym całkowicie zapomniałam! A właściwie to było tak, że pisałam na email i nie spodziewałam się odpowiedzi. Teraz mogę spokojnie zaliczyć go do wymarzonych. Ale o nim kiedy indziej. Bohaterem dzisiejszej notki jest polski skoczek narciarski Grzegorz Miętus. Historia tego autografu jest trochę inna od większości, ale tylko ciut. Otóż pisałam na adres, który widniał na wielu blogach. Bardzo zależało mi na tej odpowiedzi, głownie na podpisie brata Grześka, Krzyśka, ale każdy autograf skoczka jest "arcyważny" i zajmuje czołowe miejsce w mojej kolekcji, zwłaszcza gdy jest to jeden z moich ulubionych skoczków :D To może przejdźmy do tego czemu historia tych dwóch podpisów(no dobra w poście opisuje jednego więc niech będzie tego jednego podpisu) jest nieznacznie różna od innych. Otóż chodzi o to, że większość blogerów, kolekcjonerów odpowiedź dostawała po góra miesiącu i to wysyłając zwykły list. Ja wysłałam priorytetem i... już straciłam nadzieję. Mijał tydzień, dwa, trzy, miesiąc, dwa, trzy... i przychodzi list. Otwieram, a tam wymarzone autografy! Tak, czekałam ponad 3 miesiące. Może inni powiedzą "Phii, może chłopaki nie mieli czasu i nie mogli odpisać szybciej". Niby racja, ale w między czasie pojawiło się kilka postów na innych blogach o ich podpisach. Publikowały je osoby, które pisały później niż ja. Niektórzy pewnie wiedzą, jak dłuży się czas wyczekiwania na tak ważny podpis. Nie zanudzając dłużej(no dzisiaj się rozpisałam, ale bajkopisarzem jestem jednak dobrym, gratuluję wytrwałym :) ) pisałam na adres:
Grzegorz Miętus 
Klub Sportowy AZS Zakopane 
ul. 3 maja
43-500 Zakopane

Pewnie wiecie, że do Krzyśka jest teraz też inny sposób, ale to przy okazji jego autografu :)
Zapraszam do działu Wymiana.
Wypchanych :*

10 komentarzy: